onsdag 19 oktober 2011

a lot to do...

 picture via

I dag är en sådan dag när jag har hur mycket som helst att göra, men allra helst skulle jag vilja hoppa in i det här hemmet på bilden.

Tänk så mycket fint som måste finnas där...

picture via

Nu ska jag tända en brasa i kaminen och brygga lite kaffe.

Sedan är det bara att sätta igång!

.............................

Hi there friends!

Today I have a busy day. A lot to finish up on my desk...

Enjoy this lovely image. I so wish I could jump into that room and have a look!

Susanne

10 kommentarer:

Mitt Vita Björkebo sa...

Wow säger jag bara....Tänk att få sitta där å fixa å dpna med allt som finns där..,kan bara ana resten lixom....Å underbar förvaring!!!! Me LIKE!!!!
ANNA

Anci sa...

Hoppas att det blir en dag då du kan sätta dig med en kopp te eller kaffe i kväll och känna dig väldigt nöjd !

Bilden är en dröm och jag tackar inte nej till den inredningen. Mycket kreativt !

Stor kram
Anci

DerAugenblick sa...

i like the "board". It looks great!

HerzlichSt
Svenja

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
kan tänka mig att hoppa med! - för ja det är så läckert!

Lycka till med dagens uppgifter!

Hälsningar Monica

SWEDISH HOUSE sa...

Hej Susanne!
LOVE the pigeon hole shelves!
Ha en trevlig onsdag
Don't work too hard
LOVE PEACE enJOY
Julie
x

Creaciones Verdes sa...

I like the room. It's a very good idea to store art staf!

irene sa...

Ha en underbar dag!
Det är du värd!
/Irene

Vida sa...

ja vilka vackra bilder du har hittat..skulle gärna se mer därifrån;)) är lite penselfreak;))

jag sågar och sågar...håller på med vedhögen som ska in innan di vite kommer flygande;) älskar att stå med hörlurar vid sågklingan...tokigt va;)

Vidaiblåstenkram

Sallys hus sa...

Oj det lät farligt!!
kaffe framför brasan...det skulle jag inte klara just nu...då skulle jag nog inte komma igång å jobba mer..
de där bilderna var underbara...man känner hur pyssellusten kommer smygandes..;)
kram Katarina

DerAugenblick sa...

Dear Susanne,

may I ask you, where you bought this rack/frame? I love this one!!!!!!!!!!!!!

Thanks
HerzLIchSt
Svenja

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin